Оплата і доставка
Якщо у Вас виникли питання щодо оплати, доставки, наявності товару - телефони менеджера інтернет магазину 0502253657, 0935357776 Володимир.
Умови доставки:
Самовивіз:
Ви можете забрати товар, що Вас цікавить, у нашому магазині, за адресою м. Ужгород, вул. Анкудінова 4, магазин "Автошок".
Схема роботи така:
1. Ви робите заявку на товар, що Вас цікавить.
2. У заявці вказуєте зручний для Вас спосіб отримання замовлення.
3. Очікуєте на дзвінок/лист менеджера для підтвердження заявки. Також менеджер повідомить дату та час, коли зазначене замовлення буде готове до доставки або самовивезення. Також Ви отримаєте лист із номером замовлення.
Доставка по Ужгороду: за домовленістю.
Доставка по Україні:
Увага, акція! Безкоштовна доставка замовлень вартістю від 3500 грн. (вартість вважається без урахування товарів зі знижкою, акційних товарів, товарів за спеціальною пропозицією). Безкоштовна доставка не діє на акційні товари, товари зі знижкою, товари за спеціальним пропозицією.
Доставка в регіони України здійснюється на підставі 100% передоплати за замовлення, відповідно до виставленого Вам рахунку-фактури. Також можлива доставка післяплатою.
Після підтвердження замовлення на оплату, обраний Вами товар ставиться в резерв терміном на 2 дні. Якщо після цього часу, на наш розрахунковий рахунок не надійшли гроші, то товар автоматично вилучається з резерву.
Після надходження коштів від оплати Вашого замовлення на наш розрахунковий рахунок, протягом 3-х днів ми робимо оформлення транспортного страхування та відправлення товару транспортними компаніями.Оформлення та відправка товару в офісі транспортної компанії згідно тарифів Доставка товару здійснюється транспортними компаніями: "Нова Пошта", "Укрпошта" або "Делівері", або іншим перевізником на Ваш вибір, тільки в міста України, де є представництва цих компаній.
Оплата може здійснюватися такими способами:
- поповненням розрахункового рахунку PrivatBank.
- Післясплатою.
Мінімальна сума замовлення 100грн!
Повернення товару:
Відповідно до Закону України (ЗУ "Про захист прав споживачів") існують два випадки коли покупець може повернути Магазину куплений товар:
Товар несправний (Стаття 8)
товар несправний і товар був у ремонті і після ремонту той же дефект з'являється знову з незалежних від споживача причин,
товар несправний і товар використовувався і є один із фактів:
сервіс-центр не може усунути дефект,
сервіс-центр не може усунути дефект протягом 14 днів,
після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.
Товар не сподобався (Стаття 9.) - товар був у використанні, тобто. є новим (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи, запаяні в пластикові пакети, комплектуючі не розпаковувалися і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки).
Для повернення товару при собі необхідно мати:
товар у робочому стані,
повну комплектацію, включаючи пакувальні елементи,
повну неушкоджену упаковку,
товарний чек,
гарантійний талон.При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцю в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей у цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.
Гроші за виконані послуги (доставка товару, підйом, переміщення) не повертаються.
Бажаємо Вам гарних покупок!